Online ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi

İndirim!

Online ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi

 450,00  150,00 KDV Hariç

Açıklama

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir?

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi müşteriye sunulan ürün ve hizmetlerin sistematik olarak takip edilmesi, yaşanabilecek problemlerin önceden risk değerlendirme yapılarak önüne geçilmesi ve müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla kuruluşlar tarafından uygulanmaktadır. ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemine ait standart maddelerinin incelendiği ve kuruluşların alt yapısında süreçleri nasıl yapılandırılacağını kuruluş çalışanları tarafından bilinmesi çok önemlidir. ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi eğitiminde kuruluşlarda süreçlerin nasıl belirleneceği, süreç uygulamalarının neler olacağı ve süreç iyileştirme faaliyetlerinin nasıl yürütüleceği anlatılmaktadır.

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitimi Nedir?

  1. ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitim Paketi siz değerli müşterilerimizin vakitlerini daha verimli ve zahmetsiz olarak ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi eğitiminin almanızı sağlamak için YBS Yazılım Eğitim Mühendislik  Müşavirlik Tic. Ltd. Şti tarafından hazırlanmış Eğitim Paketimizdir.
  2. ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitim 4 bölümden oluşan bir pakettir ve eğitime katılan kişilerin ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitimi tüm hatları ile anlamasını ve yorumlamasını sağlayabilecek düzeyde hazırlanmıştır.

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitimimizden Örnek Videolar?

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitimi Nasıl Alabilirim?

  1. ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Online Eğitimi Paketinin E-ticaret sisteminden satın alınması.
  2. Alınan Online Eğitim Paketine ait www.isoegitim.com adresinde tarafımızca Kullanıcı Adı ve Şifre Tanımlanması ve İlgili Eğitim Paketine sistemden yetki verilerek tarafınıza bilgilerin mail ile gönderilmesi
  3. Online sistemden Eğitimlerin İzlenmesi ve Sınavlardan %70 başarı sağlanması
  4. Eğitimin tamamlanması sonrası sistemde otomatik olarak sertifikanızın oluşması ve tarafınızdan sertifikaların bilgisayarınız indirilmesi
  5. YBS Yazılım Mühendislik Eğitim Müşavirlik LTD. ŞTİ. tarafından sertifika asıllarının tarafınıza ücretsiz kargolanması.

ISO 10002:2018 MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMİ ONLİNE EĞİTİM İÇERİĞİ

ISO 10002:2018 MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİM 

DOKÜMANTE BİLGİ EĞİTİMİ

ISO 31000 RİSK VE FIRSAT YÖNETİMİ EĞİTİMİ

ISO 19011:2018 İÇ DENETİM EĞİTİMİ

Online ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Sınav Soruları

  1. Alınan Eğitim sonunda genel değerlendirme sınavı yapılmakta olup bu sınavdan %70 Başarı notunun alınması gerekmektedir.
  2. Sınava en fazla 5 defa tekrarlama imkanınız vardır. 5 defa sınavdan da %70 başarı alınamaması durumunda sistem ilerlemenize izin vermeyecektir.

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Sertifikasını Nasıl Alırım?

  1. Sertifikalar ürünü alırken verdiğiniz isim üzerine tarafımızca basılarak adresinize kargo ile yollanacaktır.
  2. Alınan online eğitimin bitiminde sadece bir kişiye sertifika basılacaktır.
  3. Herbir eğitim konusu için ayrı sertifika verilecektir.(ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitim, Dokümante Bilgi Eğitimi, ISO 31000 Risk ve Fırsat Yönetimi Eğitimi, ISO 19011:2018 İç Denetim Eğitimi)

Online Eğitimde Desteğe İhtiyacınız Olması Durumunda Ne Yapmalıyım?

  1. Eğitimlerde bir problemle karşılaşmanız durumunda sistem içerisinden dersin eğitmenine ve sistem yöneticisine talep/bildirim de bulunulacak alan mevcuttur.
  2. Dilerseniz destek.ybsis.com.tr adresinden destek talebi açabilirsiniz. Yada destek@ybsis.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.
  3. İsterseniz 08503046095 Müşteri Hizmetlerinden bizlere ulaşabilirsiniz.
  4. Destek Talepleriniz en kısa süre içerisinde cevaplanacaktır.

ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimini Neden Online Almalıyım?

  1. Bireysel olarak alınan yüzyüze eğitimlerin maliyetinin yüksek olması
  2. Eğitim verilecek alana ulaşımların uzun ve gereksiz zaman israfı oluşturması
  3. Online Eğitimlerin yetişkin eğitimlerinde daha verimli olması
  4. Çalışma hayatınızda işlerinizi bırakmadan eğitim alınabilmesi
  5. Online eğitimlerin Bilgisayar, Tablet yada Mobilde istediğini yerde eğitim alabilme özgürlüğü sunması
  6. Anlamadığınız konularda videoları tekrar tekrar izleme fırsatı sunması
  7. Eğitim alan diğer kişilerin daha önceki sorularına ve cevaplarına ulaşılabiliyor olması
  8. Alınan eğitimlere ait ücretsiz dokümanları indirip inceleme şansı olması.

Fatura İşlemi Nasıldır: Tüm Satınalmalara ait faturalar her ayın 25-30’u arasında faturalar kesilerek Kargo ile tarafınıza yollanmaktadır. Faturaların doğru kesilebilmesi için lütfen Vergi dairesi ve Vergi Numaranızı belirtiniz. Belirtilmeyen bilgiler için kişi adına fatura kesilmektedir.

Ücret İadesi: E-ticaret sonucunda alınan hizmetlerimize ait memnun kalmamanız durumunda veya başka bir sebeple ücret iadesi istenmesi durumunda 2 iş günü içerisinde ödemenizin tamamı tarafınıza iade edilecektir. Bu durum tarafınıza fatura kesilmeden önce talepte bulunulması durumunda geçerlidir. Faturası kesilen müşterilerimiz için faturanın tarafımıza ulaşması ve iptal edilmesinden sonra geri ödeme yapılmaktadır.

Online Eğitim Platformumuz için; www.isoegitim.com adresine ziyaret ediniz

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

“Online ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Alışveriş Sepeti
There are no products in the cart!
Subtotal
 0,00
Total
 0,00
Continue Shopping
0
Konuşmaya Başla
1
Biz Buradayız
Online ISO 10002:2018 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi -67% indirimli ve ₺ 150,00 fiyatla hemen alabilirsin. Sana Yardımcı olmak için bekliyoruz.
Powered by